Aktualności i komunikaty
Pomorski OW NFZ od 7 czerwca 2021 r. przywraca pełen zakres realizowanych zadań dla Klientów w SOK w Gdańsku, Delegaturze w Słupsku, POK w Gdyni i POK w Chojnicach
31.05.2021
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ informuje, że od 7 czerwca 2021 r. przywrócony zostaje pełen zakres realizowanych zadań bezpośrednio na obsłudze w miejscach:
- Sala Obsługi Klienta w Gdańsku przy ul. Podwale Staromiejskie 69
- Delegatura w Słupsku przy ul. Poniatowskiego 4
- Punkt Obsługi Klientów w Gdyni przy ul. Śląskiej 53
- Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach przy ul. Leśnej 10
z zachowaniem środków ostrożności dostosowanych do aktualnej sytuacji sanitarno-epidemiologicznej.
ORGANIZACJA OBSŁUGI
- Nadal udostępnione są skrzynki, do których Klienci mogą składać dokumenty/ wnioski/ pisma.
- Poczekalnie są dostępne dla Klientów w połowie miejsc siedzących, z zachowaniem środków ostrożności dostosowanych do aktualnej sytuacji sanitarno-epidemiologicznej w Polsce i powiązanych z regulacjami prawnymi i zaleceniami rządowymi.
Koordynator Sali zaprasza do poczekalni kolejnego Klienta tylko po zwolnieniu się miejsca i zdezynfekowaniu powierzchni.
- Przed wejściem na SOK każdy z Klientów dezynfekuje ręce dostępnym płynem do dezynfekcji.
- Na salę obsługi mogą być wpuszczani tylko Klienci posiadający środki ochrony osłaniające nos i usta.
Podpisał: Bartosz Goyke, Z-ca Dyrektora ds. Medycznych Pomorskiego OW NFZ
data publikacji: 31 maja 2021 r.